کد خبر: 324888
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴
بازدید 123
نشست انجمن شاعران نوجوان روشنا در کانون استان مرکزی

نشست انجمن شاعران نوجوان روشنا با حضور سید سعید هاشمی شاعر کودک و نوجوان در روز چهارشنبه ششم اردیبهشت درمجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ نشست انجمن شاعران نوجوان روشنا با حضور سید سعید هاشمی شاعر کودک و نوجوان و احسان منصوری مدیرکل کانون استان و ظهیری کارشناس مسئول ادبی و مربیان ادبی مراکز کانون استان مرکزی در روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و درمجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار گردید.

احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی عصر سه‌شنبه در نشست انجمن شاعران نوجوان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای امروز نوجوانان آشنایی آنها با مسیر صحیح زندگی برای رسیدن به جایگاه و مهارت‌های لازم است و یکی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی بزرگان ادبی کشور به نوجوانان است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی افزود: حضور نویسندگان ادبی و شاعران با رویکرد آشنایی نوجوانان با مسیر صحیح زندگی و معرفی الگوهای موفق ادبی در دستور کار کانون قرار گرفته که در سال گذشته یک برنامه انجام شد و امروز به همت واحد ادبی این برنامه با حضور سید سعید هاشمی برگزار شد.
منصوری اضافه کرد: نوجوانان می‌توانند نویسندگان مورد علاقه خود را به کانون پیشنهاد دهند و مهمترین هدف این برنامه آشنایی بچه‌ها با مفاخر استان است چرا که استان مرکزی مهد مفاخر و مشاهیر است و باید به نسل جدید معرفی شوند.
وی با بیان اینکه بانک مفاخر ادبیات و نویسندگان استان با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نوجوانان در دستور کار قرار گرفته، گفت: سعی داریم از استعدادهای نوجوانان به خوبی بهره برداری کنیم و آنها را رشد و تقویت نمائیم.

تهیه و تدوین ۱۰ عنوان کتاب برای مفاخر استان مرکزی ویژه نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: در گام اول معرفی مفاخر استان مرکزی، تهیه و تدوین ۱۰ عنوان کتاب مفاخر استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و اعتقاد داریم جای مجموعه‌ای که مفاخر را به نوجوانان معرفی کند خالی است و امیدواریم با این مجموعه ۱۰ جلدی این خلاء پر شود.

تهیه و تدوین ۱۰ عنوان کتاب برای مفاخر استان مرکزی ویژه نوجوانان

در حاشیه این برنامه نهالی با عنوان یادمان سید سعید هاشمییدر محل مرکز مجتمع کانون واقع در پارک آزادی کاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =