دیدار و گفتگوی مدیران کل کانون و مدارس استثائی استان آذربایجان شرقی

مدیران کل کانون و مدارس استثنائی استان در جلسه‌ای بر توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مدارس استثنائی تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این دیدار علی بینش با اشاره به فعالیت مراکز فراگیر کانون که با هدف ارائه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص تجهیز و راه اندازی شده است تاکید کرد: این مراکز بهترین فرصت و امکان در افزایش روحیه و نشاط اجتماعی و مشارکت‌های فرهنگی برای دانش آموزان مدارس استثنائی را فراهم می‌کند.

وی با قدردانی از اهتمام ویژه سازمان مدارس استثنائی استان در همکاری‌ها و تعاملات فرهنگی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انعقاد تفاهم نامه همکاری مدیرعامل کانون و رئیس مدارس استثنائی کشور را گامی در جهت افزایش این تعاملات و توسعه کمی و کیفی برنامه‌های مشترک عنوان کرد.

شفائیه رائیس مدارس استثنائی استان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی برای دانش آموزان این مدارس، تصریح کرد: تعاملات فی‌مابین کانون و مدارس استثنائی با افزایش برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک مخاطبان بیشتری تحت پوشش این فعالیت‌ها قرار خواهند گرفت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان مدارس استثنائی استان در طول سال فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترکی را با هدف ارائه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص ارائه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =