تبیین و بررسی برنامه‌ های فرهنگی،هنری و ادبی سال ۱۴۰۲ استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در جلسه شورای فرهنگی با حضور اعضای این شورا، علاوه بر طرح برخی از موضوعات کانون، تبیین و برنامه ریزی برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی سال ۱۴۰۲ استان بررسی شد .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل استان، ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همکاران و تشکر از زحمات آنها در برنامه های اجرا شده اخیر گفت : حضور غرفه های کانون در نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمانشاه که در هفته های پیشین برگزار شد، علاوه بر بازخورد بسیار مثبت، طبق آمار از بازدید بسیار بالایی هم برخوردار بود و تجربه ثابت کرده که هر زمان از ظرفیت های کانون در برنامه ای استفاده می شود نتایج بسیار مطلوب و ثمربخشی را در پی خواهد داشت .
وی اجرای ضیافت روزه اولی ها هم بسیار عالی، دلنشین و با کیفیت به لحاظ اجرا، پذیرایی، فضاسازی و ... ارزیابی نمود که با توجه به فضای حاکم بر برنامه، این جشن از جذابیت و لطافت خاصی برخوردار بود . وی استقبال صورت گرفته از این برنامه را بیش از حد انتظار دانست و اشاره کرد از نقاط قوت آن جذب ۱۴۰ میلیون ریالی از حمایت خیرین و مشارکت همکاران و تنها صرف ۴۰ میلیون ریال از بودجه جاری کانون استان بود .

تبیین و بررسی برنامه‌ های فرهنگی،هنری و ادبی سال ۱۴۰۲ استان کرمانشاه
زنجانی افزود : جلسه شورای هماهنگی آموزش و پرورش و کانون هم از نتایج بسیار خوبی برخوردار بود . این جلسه با حضور محمدی مدیرکل، روسای نواحی و معاونت آموزش و پرورش برگزار شد که حاصل آن پیشنهاد عضویت ۱۵ درصدی دانش آموزان مدارس در مراکز کانون از جانب آموزش و پرورش استان بود و مدیرکل کانون استان راه آن را معرفی مدارس تحت پوشش کانون به آموزش و پرورش، برپایه اطلس فرهنگی اجرا شده توسط کانون دانست که در نتیجه عضویت دانش آموزان را در پی خواهد داشت .
مجموعه " بیا بازی " و " فراخوان شعر استاد محبت " از دیگر مواردی بود که در جلسه مذکور به آن اشاره شد .
محمد خیاط زنجانی بیان داشت : با توجه به پیش رو بودن سمینار مدیران کل در هفته آتی، طبق فراخوانی همکاران استان می توانند نقطه نظرات، چالش ها و مسائل خود را اعلام نموده تا پس از تجمیع و بررسی، جهت انعکاس در سمینار به کار گرفته شود . وی جلسه حوزه ای استان را به بعد از سمینار مدیران موکول کرد تا بتوان همکاران را از نکات مرتبطی که در جلسه تهران بیان خواهد شد، برخوردار نمود .
در ادامه جلسه زنجانی به پیشبینی برنامه های سال ۱۴۰۲ و نحوه اجرای آنها با شرح جزییات هر یک از برنامه ها و حساسیت و اهمیت فرآیند اجرایی شدن هر یک اشاره کرد، سپس با توجه به جدول پیشبینی برنامه ها در خصوص جزییات موارد موجود بحث و تبادل نظر شد . 
 کتاب و کتابخوانی، محیط زیست، برنامه های ادبی، بحث و گفتگو، نقد و بررسی، بازی، برنامه های دینی، دفاع مقدس، قصه گویی، معرفی ها، برنامه های هنری و هنرهای تجسمی، تولیدات، مناسبت ها، کارگاه، آموزش و پژوهش، از جمله موضوعاتی هستند که برنامه های مرتبط با آنها با تعیین جزییات اجرایی، تبیین و مصوب شد .

تبیین و بررسی برنامه‌ های فرهنگی،هنری و ادبی سال ۱۴۰۲ استان کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =