درخشش عضو کرمانشاهی در مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان ( پوپک )

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، مینا خاطری عضو ۱۲ ساله کانون کرمانشاه در دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان ( پوپک ) شایسته تقدیر شناخته شد .
محمد خیاط زنجانی مدیر کل کانون استان ضمن تبریک به این عضو هنرمند و مربی تلاشگر او همچنین مردم عزیز استان گفت : دومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان ( پوپک )، در اصفهان ویژه کوکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال با موضوع "شغل‌های شهر من" برگزار شد و بالغ بر ۴ هزار و ۶۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که از تعداد کل آثار ارسال شده ۳ هزار و ۲۷۰ اثر ایرانی و ۷۹۰ اثر خارجی بودند؛ همچنین بسیاری از این آثار از ۱۶ کشور جهان همچون ارمنستان، ترکیه، چین، بلاروس، روسیه، کره، فیلیپین، سریلانکا و ... ارسال شده بود و کودکان و نوجوانان ایرانی از ۲۸ استان در این مسابقه شرکت داشتند . 
وی افزود : این مسابقه در دو مرحله داوری شد که در نهایت هیئت داوران از بین ۵۰۰ اثر راه یافته به مرحله نهایی در هر رده سنی ۲ اثر را برگزیده اعلام کردند و ۲۰ اثر را شایسته تقدیر دانستند . 
زنجانی تصریح کرد : درخشش این عضو کرمانشاهی در این مسابقه بزرگ با این حجم از شرکت کنندگان، نشانی از استعدادهای سرشار اعضای این مرز و بوم دارد که کانون با استفاده از پتانسیل های موجود خود می‌تواند در شکوفایی استعدادها و بالندگی این عزیزان گام های موثری را بردارد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =