کد خبر: 325049
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
بازدید 7367
عضو هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان تقدیر شد.

شیرین رمضانی عضو هنرمند کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزیده مسابقه بین المللی محیط زیست unep هدیه خود را از دستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ طی مراسم در دفتر مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان همدان شیرین رمضانی عضو هنرمند کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ همدان برگزیده مسابقه بین المللی محیط زیست unep هدیه خود را از دستان معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سیده مریم محمدی مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست دریافت کرد.

پیش از این فاطمه آذری فر نیز از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رزن در بخش عکاسی مسابقه بین‌المللی محیط زیست unep برگزیده شده و جایزه و لوح تقدیر خود را دریافت کرده بود.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم از سمانه اراکی عضو مرکز شماره ۴ نیز برای اجرای شاهنامه خوانی در برنامه تبسم الوند کرامت در ماه رمضان که با همکاری شهرداری همدان برگزار شده بود تقدیر به عمل آمد.

 گفتنی است، در این مراسم کارشناس هنری و مربی نقاشی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست نیز حضور داشتند.

شیرین رمضانی توانسته بود رتبه نخست کشوری مسابقه هنری در بخش نقاشی زیر ۱۴ سال برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد در سال ۱۴۰۰ کسب نماید

عضو هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان تقدیر شد.

عضو هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =