درخشش عضو کانون استان مرکزی در دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان "پوپک"

نیکان نادری عضو ۵ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره دو ساوه از کانون استان مرکزی در دومین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان " پوپک " شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان مرکزی؛ نیکان نادری عضو ۵ ساله کانون استان مرکزی، مرکز فرهنگی هنری شماره دو ساوه در دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان «پوپک» شایسته تقدیر شناخته شد.

دکتر منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی ضمن تبریک به این عضو هنرمند و مربیان تلاشگر او گفت: دومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان ، در اصفهان ویژه کوکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال با موضوع «شغل‌ های شهر من» برگزار شد و بالغ بر ۴ هزار و ۶۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که از تعداد کل آثار ارسال شده ۳ هزار و ۲۷۰ اثر ایرانی و ۷۹۰ اثر خارجی بودند؛ همچنین بسیاری از این آثار از ۱۶ کشور جهان همچون ارمنستان، ترکیه، چین، بلاروس، روسیه، کره، فیلیپین، سریلانکا و… ارسال شده بود و کودکان و نوجوانان ایرانی از ۲۸ استان در این مسابقه شرکت داشتند.

وی افزود: این مسابقه در دو مرحله داوری شد که در نهایت هیئت داوران از بین ۵۰۰ اثر راه یافته به مرحله نهایی در هر رده سنی ۲ اثر را برگزیده اعلام کردند و ۲۰ اثر را شایسته تقدیر دانستند.
منصوری تصریح کرد: درخشش این عضو کانون استان مرکزی در مرکز شماره دو ساوه، در این مسابقه بزرگ و بین المللی و این حجم از شرکت کنندگان، نشانی از استعدادهای سرشار در همه نقاط استان دارد که کانون با استفاده از ابزار های موجود خود می‌ تواند در شکوفایی استعدادها و بالندگی آنها قدمهای موثری را بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =