برگزاری پنجمین جلسه شورای فرهنگی استان کرمانشاه در شهرستان پاوه در سال 1402

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، پنجمین جلسه شورای فرهنگی با حضور مسئولین، کارشناسان و مربیان کانون در مرکز شهرستان پاوه برگزار شد . 
این جلسه با مراسم خیرمقدم مربیان و مسئولان مراکز پاوه، نودشه، و نوسود آغاز شد؛ سپس مجیدی، دادگر و قربانی مسئولان مراکز مذکور، هر یک پس از ارائه آماری از مرکز خود از جمله تعداد عضویت ها، تعداد جلدهای کتاب های موجود، نحوه اجرای فعالیت ها و ... از مسائل و کمبودهای موجود صحبت نمودند، از قبیل ( وضعیت کمبود نیروی انسانی و درخواست مربی، وضعیت ساختمان مراکز، درخواست حضور در روستاهای مرزی اطراف جهت گسترش و اجرای فعالیت های کانون، نحوه ثبت عضویت اعضا و مساله عدم موفقیت اعضای منطقه در جشنواره قصه گویی به دلیل لهجه خاص آنها ) .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر از زحمات همکاران و بازدید از مرکز پاوه و و بررسی موارد موجود گفت : برای حل این مسائل می‌توان راه‌کاری پیدا کرد و به قید فوریت برای مرتفع کردن این مشکلات اعم از نواقص ساختمان مراکز و تامین نیرو علیرغم تمام موانع موجود، اقدامات و راه هایی اندیشیده خواهد شد .
وی پیشنهاداتی را برای رفع چالش های طرح شده، ارائه داد و در مورد هر یک از آنها بحث و تبادل نظر شد . همچنین در خصوص تاریخ و زمانبندی جلسه حوزه ای، ارائه پیشنهادات همکاران جهت مطرح کردن در سمینار مدیران در تهران، اعضای قدیم کانون ( پیشکسوتان )، تصمیم گیری شد .
در پایان جلسه زنجانی با اهدای لوح تقدیر به مسئولان و مربیان مراکز پاوه، نودشه و نوسود، از زحمات آنها و اهتمام در اجرای رسالت های کانون قدردانی نمود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =