حضور د دفتر امام جمعه پاوه ماموستا ملا قادر قادری

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با جلسه شورای فرهنگی ( طرح بیست روز یک شهرستان ) دیدار با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه صورت گرفت .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون در این دیدار ضمن تشکر از فرصتی که در اختیار مجموعه کانون گذاشته شده، به معرفی مشروح رویکردهای کانون و وظایف و رسالت های آن و ارائه گزارشی از فعالیت ها پرداخت و گفت : با توجه به اهمیت کودکان و نوجوانان و ارزش نقش وجودی آنها در آینده سازی کشور، ارزش و فایده مجموعه هایی مثل کانون بیشتر ملموس می شود و باعث مسرت و اطمینان خاطر است که در کانون استان همکارانی فعال و دغدغه مند داریم . 
وی افزود : از اهداف راهبردی کانون و در راستای پیشبرد این اهداف است که ما باید به محضر بزرگان برسیم تا علاوه بر ایجاد پشتوانه معنوی، سرنخ های لازم در امور را کسب نموده تا در آینده افق بهتری را ایجاد نماییم .
ماموستا ملا قادر قادری ضمن خیر مقدم به مدیرکل کانون و همراهان ایشان گفت : پسر بزرگ من هم در ایام کودکی و نوجوانی عضو ثابت مکاتبه ای بوده است و کانون نهادی فکری، فرهنگی و اثرگذار است .
وی با ذکر احادیثی از پیامبر ( ص ) در خصوص کودکان و نوجوانان بر نحوه تربیت و پرورش آنها تاکید کرد و از آثار مخرب استفاده از گوشی های همراه و فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی به خصوص در ایام کرونا آن هم بدون آماده سازی مناسب و آموزش قبلی، انتقاد نمود و با مثالی از دیگر کشورها که چگونه در آنها فرهنگ استفاده از وسایل ارتباط جمعی نهادینه شده افزود : ما باید توجه داشته باشیم که آمریکا و کشورهای بیگانه آثار مخرب خود را بر فرهنگ این سرزمین نگذارند و امروز که کودکان ما که آینده سازان این مملکت هستند ضربه خواهند خورد اگر نتوانیم آموزش و پرورش لازم را که رسالتی بزرگ است به جا و درست انجام دهیم .
در ادامه ایشان با توجه به نقش جامعه و مسئولین نظام در بهبود شرایط به آسیب پذیری کودکان اشاره و بر اهمیت و کارایی کانون در این امر تاکید نمود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =