دیدار با خانواده شهید اسلامی نیا از شهدای معلم پاوه

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با ایام هفته معلم در قالب طرح بیست روز یک شهرستان، دیدار با خانواده شهید هدایت اسلامی نیا از شهدای معلم پاوه صورت گرفت . 
در این دیدار رییس بنیاد شهید شهرستان پاوه با تاکید بر تکریم خانواده شهدا و ضرورت عمل به منویات مقام معظم رهبری، به معرفی این شهید گرانقدر و خانواده ایشان و نحوه شهادتش پرداخت .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان هم در حاشیه این دیدار خطاب به خانواده و همسر مکرم این شهید والامقام گفت : شما مایه افتخار این سرزمین هستید و اکنون ما هرچه داریم از شما و فرزندان شماست . وی ضمن اشاره به جایگاه رفیع شهدا در نزد خداوند افزود : به تعبیر مقام معظم رهبری ما باید به ستارگان عشق ( شهدا ) نظری داشته باشیم تا از نگاه خیرشان به ما اثری بیفتد . شهدا حی دائم هستند و آرزومندیم که نظر خیر آنها به ما باشد .
زنجانی با عنایت به سیره شهدا و همسر شهید بیان داشت : ما همه خدمتگزار این انقلاب هستیم و برای حفظ آن از عزیزترین چیزها گذشتیم .
همسر شهید اسلامی نیا هم با تشریح نحوه شهادت همسرش گفت : ما در این طایفه ۸ شهید و ۴ جانباز را به این انقلاب تقدیم کردیم .
در پایان مراسم خیاط زنجانی هم با اشاره به هفته معلم و تقدیر از این شهید فرهنگی شاخص، تشریح کرد که ما از شهدا درس عشق و محبت و ایثار گرفتیم و از همسر شهید اسلامی نیا که با صبر و استقامت خود، الگویی برای همسران و مادران خدام نظام جمهوری اسلامی ایران است، تقاضا کرد که با نفس پاک و پر برکتش مجموعه کانون را از دعای خیرش بی نصیب نگذارد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =