جلسه کارگروه مشورتی اعضای نوجوان پسر مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه کارگروه مشورتی اعضای نوجوان پسر مدیرکل کانون استان برگزار شد .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه با استقبال از اعضا، معرفی ایام روز معلم و تبریک آن و پیگیری فعالیت های آنها در هفته های گذشته گفت : پس از تشکیل این کارگروه مشورتی اعضای نوجوان ( دختر و پسر ) در این مدت اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته و کارهای بزرگی هم در حال انجام است، همچون ترسیم اطلس مراکز کانون، استعدادیابی نوجوانان ( که از دغدغه های جمع حاضر بود )، طرح سفیران کانون، جذب پیشکسوتان و اعضای قدیمی کانون .
وی افزود دغدغه ما حضور نوجوانان است که با طرح " هر نوجوان یک سفیر " بخشی از آن مرتفع خواهد شد . تا کنون در استان حرکت های خوبی جهت معرفی اعضای پیشکسوت و تجمیع آمار آنها صورت گرفته که تعدادی از این اعضای قدیمی از مشاهیر و شغل های مهم و کلیدی استان هستند و ما امیدواریم در آینده طی برنامه ای از آنها دعوت کنیم و از توانمندی و ظرفیت هر یک در کانون بهره گیریم .
در این نشست پیشنهاداتی هم توسط اعضای کارگروه مشورتی نوجوان مطرح شد که برخی از آنها عبارتند از : استفاده از اعضای ارشد و قدیمی به عنوان کمک مربی، به کار گیری اعضای قدیمی رابط میان اعضای قدیم و جدید، دسته بندی اعضا و مهارت های آنها، الگو قرار دادن برخی از پیشکسوتان و ...
در ادامه موضوع پیشکسوتان و نحوه بهره مندی از حضور آنها بحث و تبادل نظر شد و زنجانی بیان داشت : شما به عنوان همیاران فکری و عملیاتی شدن باید پیشنهاداتی ارائه دهید و همچنان پیگیر باشید که کارها به نتیجه برسد و می‌توانید به اولویت بندی کردن طرح های اجرایی، آنها را تجمیع نمایید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =