اولین روز از برگزاری نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی

اولین روز از برگزاری نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی در روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ اولین روز از برگزاری نخستین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی استان‌ مرکزی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی در روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۲  دراداره کل کانون استان مرکزی با حضور  دکتر باقر زاده معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش، دکتر منصوری مدیرکل کانون استان ، دکتر نوازنی مدیر کل آموزش و پرورش استان ،موچان رئیس سازمان دانش آموزی استان و به همراه مدیران و معاونین آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد.

نخستین دوره این مسابقات با حضور ۴۸ گروه چهار نفره از دانش آموزان دختر متوسطه دوم به مدت پنج روز از ۱۴ لغایت ۱۸ اردیبهشت در اداره کل کانون استان مرکزی برگزار می گردد.

اولین روز از برگزاری نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی

علی اصغر باقرزاده در حاشیه بازدید از نخستین دوره مسابقات مناظره دانش آموزی با اشاره به برگزاری این مسابقات اظهار داشت:از برگزاری مسابقات دانش آموزی بسیار خوشحال هستم  واین مسابقات اتفاقات خوبی برای آینده سازمان دانش آموزی ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، دانش آموزان کشور و پیوند سازمان دانش آموزی و کانون پرورش فکری است.

وی افزود: این فضایی را که برای دانش آموزان در قالب مناظره دانش آموزی فراهم کردید و از قبل با گزاره های مناظره آشنا می شوند ،  در مورد آن فرصت فکر کردن پیدا می کنند و ذهن آنها آماده پرسش و پاسخ  می شود و موجب ایجاد شرایط مناسبی برای گفتگو و هم اندیشی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =