مراسم تجلیل ازکارکنان و مدرسان کانون زبان ایران استان هرمزگان برگزار شد

طی مراسمی از کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران استان هرمزگان، به مناسبت گرامیداشت مقام روز معلم تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، این مراسم روز یکشنبه۱۷ اردیبهشت با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران استان هرمزگان، کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران برگزار شد.
پشتکوهی ضمن تبریک و پاسداشت مقام معلم به کارکنان و مدرسان پرتلاش کانون زبان ایران استان گفت: ارتباطی که یک آموزنده با آموزگار خود دارد یک رابطه خاص و عمیق است. یک مدرس تنها آموزش دهنده نیست بلکه کلاس‌های درسی کانون یک کلاس فراتر از آموزش است و زبان آموزان علاوه بر آموزش زبان، مهارت های فردی، اجتماعی و قانومندی را می‌آموزند و بر همین اساس کار شما بسیار ارزشمند و مهم است و در همین راستا قدردان تمامی تلاش‌های کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران استان هستیم.
شایان ذکر است، از مهرداد طاهری به عنوان مدرس پیشکسوت کشوری و مریم صالحی مدرس پیشکسوت استانی، نیلوفر رستگار مدرس سرآمد کشوری، آیدا گرمابدری مدرس سرآمد استانی و همچنین از کلیه کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران استان هرمزگان با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

مراسم تجلیل ازکارکنان و مدرسان کانون زبان ایران استان هرمزگان برگزار شدمراسم تجلیل ازکارکنان و مدرسان کانون زبان ایران استان هرمزگان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =