بازدید شهردار و اعضای شورای شهر کبودرآهنگ از کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودرآهنگ

به دعوت مسئول مرکز کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودرآهنگ مهندس علی فلاح شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان کبودرآهنگ در ساختمان این مرکز حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲  شهردار و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کبودراهنگ با حضور خود از ساختمان در حال تعمیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودرآهنگ بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید زارعی ضمن قدر دانی از مساعدت های فلاح و  شهرداری کبودرآهنگ در زمینه های فرهنگی، خواستار همراهی و همکاری شهرداری در راستای راه اندازی، واحد مستقل  کتابخانه سیار روستایی و رصد خانه کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودرآهنگ شد.
مسئول کانون‌ پرورش فکری کبودراهنگ در ادامه از همکاری و توجه اعضای شورای اسلامی شهر کبودراهنگ به مسائل برنامه های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان تجهیز کردن کتابخانه سیار روستایی از اعضای شورای اسلامی شهر خواستار شد.
سپس علی فلاح شهردار، علی بابایی رئیس شورای اسلامی شهر، حامد اسلامی و محمد یعقوبی اعضای شورای اسلامی شهر کبودراهنگ از فضا های فرهنگی ، هنری مرکز کانون‌ پرورش فکری کبودرآهنگ بازدید  به عمل آوردند.
فرهاد مینایی مربی کتابخانه سیار روستایی کبودرآهنگ  در خصوص نحوه و چگونگی عمده فعالیت های کتابخانه های سیار روستایی کانون با مهمانان صحبت کرد و هدف از این فعالیت ها را برقراری عدالت فرهنگی، استفاده بهینه از امکانات موجود در جهت خدمت رسانی فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار عنوان کرد.
سپس شهردار کبودرآهنگ قول مساعدت در خصوص احداث واحد کتابخانه سیار روستایی و همچنین رصد خانه را دادند و افزودند در تحقق اجرایی شدن اهداف متمرکز و ایجاد بسترهای تخصصی در حوزه کودکان ونوجوانان شهر کبودراهنگ شهرداری و شورای شهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را حمایت خواهند کرد.
تا کنون شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کبودراهنگ در اجرایی شدن برنامه های فرهنگی و هنری ازقبیل حضور تماشاخانه‌ی سیار کانون در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، برگزاری مسابقه نقاشی در آبان ماه ۱۴۰۱، زیر سازی و آسفالت خیابان کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودرآهنگ با کانون کبودرآهنگ همکاری و مشارکت داشته اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =