آیین اختتامیه محفل شعر «معلم؛ چشمه جاری» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

آیین اختتامیه محفل شعر «معلم؛ چشمه جاری» با حضور شاعران برگزیده و مسئولان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، آیین اختتامیه محفل شعر «معلم؛ چشمه جاری» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در آغاز این آیین سخنان خود را در قالب شعر، به حاضران، ارایه داد و در آن از ارزش معلم، جایگاه والای او و تاثیرش در سرنوشت انسان‌ها صحبت کرد.

معصومه هادی سپس با نوجوانان حاضر در محفل شعر در مورد علاقه‌مندی‌های آنان و فعالیت‌های کانون حرف زد و گفت: رسالت همه‌ی ما، در هر جایگاهی که هستیم، این است که با تمام توان خود تلاش کنیم تا سهم خود را برای شکوفایی و پیشرفت کشور عزیزمان پرداخت کنیم؛ زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی برای توسعه‌ی همه جانبه به همت همه‌ی فرزندان خود نیاز دارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از مهمانان، حضور آنان را در جمع همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خیر مقدم گفت.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی کوتاه به اعضا و دانش‌آموزان حاضر در مراسم یادآور شد که مدیون تلاش‌های معلمان و مربیانی هستند که همه‌ی تلاش خویش را برای پیشرفت آنان به کار گرفته‌اند.

حسنعلی میرعبدی در پایان سخنان خود از میزان علاقه‌ی نوجوانان به کانون و مدرسه پرسش کرد و لحظه‌هایی با آنان در این خصوص صمیمانه سخن گفت.

شعرخوانی شاعران برگزیده، بخش دیگری از این محفل صمیمی ادبی بود که در این بخش 12 اثر برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر، توسط هنرمندان معلم و مربیان قرائت شد.

نقالی شاهنامه، توسط عضو نوجوان کانون و دارنده‌ی رتبه‌ی شایسته تقدیر در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون، پخش نماهنگ، تبریک روز معلم توسط نماینده کانون زبان ایران شعبه زاهدان و تقدیر از برگزیدگان دیگر بخش‌های آیین اختتامیه محفل شعر «معلم؛ چشمه جاری» بود.

نماینده استانداری، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان و همکاران، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان، استادان دانشگاه و جمعی از معلمان، دیگر مهمانان حاضر بودند.

گفتنی است فراخوان محفل ادبی «معلم؛ چشمه‌ی جاری» ویژه‌ی معلمان، مربیان، دانشجو- معلمان و اساتید، ابتدای اردی‌بهشت ماه سال جاری از سوی کانون استان منتشر شد.

آیین اختتامیه محفل شعر «معلم؛ چشمه جاری» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

آیین اختتامیه محفل شعر «معلم؛ چشمه جاری» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =