کد خبر: 325287
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
بازدید 454
مدیر کل کانون استان اردبیل از مدرسان کانون زبان استان تجلیل کرد

در نکوداشت مقام معلم، طی مراسمی با حضور مدیر کل، مسوول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کانون زبان استان اردبیل ، از تلاش های مدرسان در امر آموزش زبان آموزان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیر کل کانون استان با حضور در شعب کانون زبان در شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر طی روزهای ۱۴ و ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با مدرسان کانون دیدار و به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از آن‌ها تجلیل کرد.

ملک‌زاده فرد در این دیدار، با بیان اینکه امروز جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست، گفت: معلمان سرمشق و الگوی دانش‌آموزان هستند و نسل جدید جامعه با پیروی از همین الگو، مسیر رشد و پرورش خود در جامعه را می‌پیماید.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: کار معلمان فقط علم آموزی نیست و این عزیزان باید در کنار امر آموزش، بر ارایه مفاهیم معرفتی و آموزه های دینی که شخصیت واقعی کودکان و نوجوانان را شکل خواهد داد اهتمام جدی داشته باشند.     

وی خاطر نشان کرد: تفکر، گفتار و رفتار معلمان در اندیشه و رفتار دانش‌آموزان که نسل آینده ساز جامعه هستند، تاثیرگذار است و از این رو می توان ادعا کرد، معلمان در هدایت جامعه به سوی پیشرفت و تعالی، نقش به سزایی دارند.

فرزاد فولادلونژاد مدیر کانون زبان استان اردبیل هم پس از تبریک روز معلم، به تشریح شاخص‌ها و ملاک‌های ارزیابی درانتخاب مدرسان سرآمد و پیشکسوت پرداخت.

مدیر کل کانون استان اردبیل از مدرسان کانون زبان استان تجلیل کرد

وی در ادامه صحبت های خود به کارگیری روش های نوین و خلاق در کسب رضایتمندی زبان آموزان را موثر دانسته و جذب و نگهداشت زبان آموزان در ترم های پیش رو وتلاش و اهتمام همه جانبه برای افزایش زبان آموزان را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است، در برنامه‌ای دیگر که عصر روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه انجام گرفت، مدیر کانون زبان و مسوول حراست کانون استان برای تجلیل از مدرسان کانون زبان شعبه پارس آباد، در این مجموعه حضور یافته و ضمن دیدار و گفت‌وگو، از تلاش های آنان در ارائه خدمات آموزشی تقدیر کردند.

مدیر کل کانون استان اردبیل از مدرسان کانون زبان استان تجلیل کرد

مدیر کل کانون استان اردبیل از مدرسان کانون زبان استان تجلیل کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =