کد خبر: 326740
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
بازدید 202
دیدار مدیرکل کانون استان اردبیل با مدیرکل جدید صداوسیما

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به‌منظور هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های دوجانبه با مدیرکل صداوسیمای استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل، عصر روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۲ به‌منظور توسعه همکاری‌ها و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون استان در تهیه و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، با مدیرکل جدید صداوسیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

ملک‌زاده فرد در این دیدار با تبریک انتصاب سید محسن لطیفی به سمت مدیرکلی صداوسیمای استان اردبیل و تشکر از همراهی این سازمان در تهیه و پخش گزارش‌ از برنامه‌های کانون پرورش فکری، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون، کسب موفقیت‌های ملی و بین‌المللی توسط اعضا و برنامه‌های مراکز برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان پرداخت.

وی با بیان اینکه امروزه با پیشرفت تکنولوژی متأسفانه شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی جدی در حوزه کودک و نوجوان هستیم، برگزاری کارگاه‌ها و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان مجرب کانون را راهکاری برای مقابله و کاهش این آسیب‌ها عنوان کرده و همراهی و همکاری صداوسیمای استان در پیشبرد این برنامه‌ها را موثر دانست.

سید محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای استان نیز با اشاره به اهمیت سنین کودکی و نوجوانی در تربیت افراد، نقش برنامه‌های فرهنگی در شکل‌دهی و شکل‌گیری شخصیت نسل اینده را مهم توصیف کرد.

لطیفی با بیان اینکه در شبکه استانی سبلان تولید برنامه برای کودک و نوجوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، با استقبال از پیشنهاد مدیرکل کانون، از امکان‌سنجی و هماهنگی برای تولید برنامه‌های مشترک خبر داد.

رییس رسانه استانی تصریح کرد: تولید محتوا با موضوعات فرهنگی و هنری از اولویت‌های صداوسیمای استان است و این مرکز آمادگی دارد در زمینه‌ی معرفی اعضای موفق و اطلاع‌رسانی از برنامه‌های کانون برای پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت با اداره کل کانون پرورش فکری، همکاری نماید.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =