سرپرست‌های «آفرینش‌های ادبی و هنری» و «استان خوزستان» کانون منصوب شدند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم‌های جداگانه‌ای مجتبی حاذق و حبیب آل‌کرد را به‌ترتیب به سمت سرپرست اداره آفرینش‌های ادبی و هنری و کانون استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در حکم انتصاب سرپرست جدید اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، صیانت و تعالی هنر و ادبیات را به عنوان یک سرمایه ملی و یک میراث معنوی در عین حال یک مأموریت سازمانی بخشی در کانون برشمرده است که یک  وظیفه  ملی و اجتماعی نیز  به حساب می‌آید و به این معنا تلاش برای  پرورش  استعدادهای آینده‌سازان  ایران  اسلامی  در حوزه هنر و ادبیات به منزله نگهداشت و توسعه یک ثروت ملی است.

او اظهار امیدواری کرده است تا با همّت مجدّانه و تلاش عالمانه سرپرست جدید و مجموعه ذیربط از رهگذر برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند و با نگاه خاص به حوزه هنر و ادبیات نوجوان، در مسیر تحقق اهداف کانون قدم‌های مؤثری برداشته شود.

مجتبی حاذق متولد سال ۱۳۷۱ در رشت دارای مدرک کارشناسی‌ارشد ادبیات کودک و نوجوان، پیش از این مدیرمسئول کانون ادبی قلم و مسئول مجمع شاعران جوان انقلاب اسلامی استان گیلان بوده و مجموعه اشعار وی در سال ۱۳۹۹ در قالب کتابی با عنوان «استرس عصر یخبندان» منتشر شده است.

او جایگزین انسیه موسویان نویسنده، شاعر و منتقد حوزه شعر کودک و نوجوان شده است.

سرپرست‌های «آفرینش‌های ادبی و هنری» و «استان خوزستان» کانون منصوب شدند

بر اساس این گزارش حکم دیگری که مدیرعامل کانون صادر کرده است به حبیب آل‌کرد سرپرست اداره کل کانون استان خوزستان اختصاص دارد.

علامتی در این حکم اظهار امیدواری کرده است که مسئول جدید به فضل خدای متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام‌معظم رهبری به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های رییس جمهوری، رعایت اصول‌ «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت‌مردمی و با مجاهدت خود و  همکاران ستادی و استانی کانون، ضمن هماهنگی با استاندار و دیگر ‌مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط، درمسیر تحقق اهداف  انقلاب اسلامی قدم‌های‌موثری بردارد.

حبیب آل‌کرد پیش از این کارشناس حراست کانون استان خوزستان بود که بر اساس این حکم جایگزین وحید کیانی شاعر خوزستانی می‌شود که از سال ۱۳۹۷ مدیرکل کانون استان بود.

سرپرست‌های «آفرینش‌های ادبی و هنری» و «استان خوزستان» کانون منصوب شدند

سرپرست‌های «آفرینش‌های ادبی و هنری» و «استان خوزستان» کانون منصوب شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =