سومین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

سومین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با سه دستور جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، طرح نظر و پیشنهاد در خصوص دستورالعمل اربعین، ارائه طرح‌های پیشنهادی در خصوص نحوه برگزاری فعالیت پژوهش در مراکز کانون استان و طرح دستورالعمل اجرایی تفاهم‌نامه مشترک کانون و دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر عناوین دستورهای این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان در این جلسه با استناد به شیوه‌نامه ابلاغی ستاد مرکزی کانون، ادای دین به ساحت مقدس امام حسین (ع) با شناساندن و ترویج سیره تربیتی ایشان را هدف اصلی کانون از برپایی موکب‌های اربعین عنوان کرد و افزود: بهره‌مندی از فرصت اربعین برای وحدت‌بخشی، آگاهی‌بخشی، آشنایی و ترویج سبک زندگی‌اسلامی و ایجاد فضایی مفرح و آموزنده برای کودکان شرکت کننده در مراسم اربعین از دیگر اهداف کانون در تدوین این برنامه‌ی ارزشمند دینی و فرهنگی می‌باشند.

زهرا آب‌سوران در خصوص تفاهم‌نامه مشترک کانون و دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر، توانمندسازی کودکان و نوجوانان به منظور ارتقاء دانش و آگاهی ایشان در مواجهه مؤثر با مظاهر اعتیاد و شناخت رفتارهای پرخطر، هم‌افزایی ظرفیت‌ها برای کارایی و اثربخشی و ترویج پیام‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را از جمله مفاد مندرج در این تفاهم‌نامه ذکر و بر پیگیری و اجرای اهداف آن تاکید کرد.

در ادامه، کارشناسان حوزه‌های مختلف ستادی و نمایندگان مراکز کانون استان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =