کد خبر: 325448
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
بازدید 104
"چوب ها حرف می زنند"

نمایشگاه آثار هنری مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با عنوان "چوب ها حرف می زنند" در تهران خیابان حجاب، نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاون فرهنگی کانون و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افتتاح شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور دکتر فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری استان و جمعی از مسئولان و کارشناسان کانون تهران نمایشگاهی از آثار خلاق هنری سه نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با عنوان «چوب ها حرف می زنند» افتتاح شد.

"چوب ها حرف می زنند"

پروانه باقرپور مربی فرهنگی کانون همدان در این خصوص گفت؛ آثار این نمایشگاه نتیجه جستجوگری در دل طبیعت جاندار، رسیدن به طبیعت بی‌جان را نشانه گرفت و حاصل این کاوشگری خلق ۳۰ اثر هنری با تکنیک کلاژ و بهره‌گیری از چوب‌ها، دانه‌ها، گل‌ها و ... تابلو کلاژهای چوبی نگاه ویژه‌ای به موضوعات طبیعت، خانواده، فصل‌ها و حیوانات، دریاها خلق شده است.

باقرپور از شهروندان تهرانی دعوت کرد در تاریخ ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 صبح‌ ۹ تا ۱۲ و عصر ۱۶ الی ۱۸ 

در  محل نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نمایشگاه بازدید کنند. 

 همچنین باقر پور از تلاش ها و حمایت های معاون فرهنگی کانون ،مدیرکل کانون استان همدان آفرینش های هنری کانون و تمامی عواملی که در برپایی نمایشگاه چوب ها حرف می زنند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است: پروانه باقرپور، لیلا نورمحمدیان، زهرا طاهری مربیان فرهنگی مرکز شماره ۲ همدان در خلق آثار نقش داشتند.

"چوب ها حرف می زنند"

"چوب ها حرف می زنند"

"چوب ها حرف می زنند"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =