تماشاخانه سیار کانون با «رینارد روباهه» به آذربایجان‌غربی رسید

همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نمایش رینارد روباهه را طی ۸ اجرا در ارومیه و منطقه آزاد ماکو به روی صحنه می‌برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این تماشاخانه در روز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ طی ۳ اجرا در منطقه آزاد ماکو و در روزهای ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد طی ۵ اجرا در ارومیه نمایش رینارد روباهه را اجرا خواهد کرد.

بر همین اساس، روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ روستای آداغان شهرستان ماکو از ساعت ۱۱ صبح، مدرسه شهدای گلزار بازرگان از ساعت ۱۶ و پارک امام خمینی (ره) ماکو از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان تماشاخانه سیار کانون خواهند بود.

در ادامه و با حضور در شهرستان ارومیه، تماشاخانه سیار کانون  از ساعت ۱۱ صبح  روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ در پارک کوثر نوشین شهر،  ازساعت ۱۶ عصر در پارک امید در خیابان دین‌پرست و از ساعت ۲۰:۳۰ در پارک گوللرباغی به اجرای نمایش رینارد روباهه می پردازد.

در سومین و آخرین روز، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ محوطه بیرونی مدرسه لیلا در کشتارگاه و از ساعت ۱۶ مدرسه ریحانة‌النبی ریحان آباد میزبان تماشاخانه سیار کانون خواهند بود.

نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و با بازی مجید نصیری، نجمه حاجی زینلی، پیمان کلانتری قزوینی و سیدعلی یزدانجو در مضمون نکوهش دروغ‌گویی، معرفی نعمت‌های خداوند و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به روی صحنه می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =