کد خبر: 325596
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
بازدید 138
جشن تکلیف دختران مرکز شماره یک کانون پرورش فکری همدان

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر مراسم جشن تکلیفی با حضور فرزندان خانواده سازمان تامین اجتماعی همدان در مرکز شماره یک کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار شد. .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر مراسم جشن تکلیفی با حضور فرزندان خانواده سازمان تامین اجتماعی همدان در مرکز شماره یک کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار شد.

در این برنامه پس از پخش قرائت آیاتی از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران

فریبا عزتی مربی فرهنگی مرکز به عنوان مجری و قصه گو به اجرای شعر خوانی ، قصه کلوچه های خدا پرداخت.

جشن تکلیف دختران مرکز شماره یک کانون پرورش فکری همدان

سپس ۵ نفر از اعضا خاطرات خود را از اولین عبادتشان برای حاضرین بیان کردند.

در ادامه مراسم سیده سمیه موسوی اظهر مربی فرهنگی کانون استان نحوه وضو گرفتن و تیمم را به اعضا آموزش داد.

همچنین در این مراسم اعضا سوگند نامه خود را قرائت کردند.

در ادامه از سوی سازمان تامین اجتماعی استان همدان همکاران کانون پرورش فکری مرکز شماره یک همدان و عوامل اجرایی جشن تکلیف در حضور معصومه ابراهیمی هژیر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و جمور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان تقدیر به عمل آمد.

جشن تکلیف دختران مرکز شماره یک کانون پرورش فکری همدان

در پایان مراسم همزمان با اذان ظهر اعضا در نمازخانه اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان حاضر شدند و نماز جماعت ظهر و عصر خود را به امامت حجت‌الاسلام حضرتی امام جماعت اداره کانون اقامه کردند.

شایان ذکر است در حاشیه مراسم جشن تکلیفی ها جلسه فرزند آوری در گالری مرکز با حضور والدین برگزار شد و لیلی باباخانی کارشناس فرهنگی اداره کل کانون مطالبی را عنوان کردند و به سوالات والدین پاسخ دادند.

جشن تکلیف دختران مرکز شماره یک کانون پرورش فکری همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =