وبینار بررسی تحلیلی عملکردی پنج ماهه مدیر کل کانون استان مرکزی برگزار شد

وبینار بررسی تحلیلی عملکردی پنج ماهه مدیر کل کانون استان مرکزی ویژه کارکنان مراکز استان در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، وبینار بررسی تحلیلی عملکردی پنج ماهه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناسان  اداره کل در سالن کنفرانس به صورت حضوری و مجازی با مراکز کانون استان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه احسان منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی گفت: رویکردها و اهداف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را، جز برنامه ها و فعالیت های کانون استان مرکزی قرار گرفته است و با ضریب دادن به برگزاری فعالیت های کانون از اهداف ویژه استان می باشد. وی با اشاره به بحث انتشار اخبار اطلاعات کانون و ایجاد کانالهای خبری و درج خبر در خبرگزاریها و حضور صدا سیما در برنامه های کانون و تولید محتوی در شبکه استانی در این مدت اندک بسیار موفق عمل کردیم . وی در ادامه برنامه های اجرای پنج ماهه در خصوص برگزاری انجمن های هفتگی قصه گویی و اهمیت آن در استان به عنوان یک فعالیت ویژه در هر بخش و مناسبت ما  قصه داریم و قصه گویی در همه برنامه استانی ورود کرده و دورهمی قصه گویی به صورت مستمر در حال برگزاریست .

وبینار بررسی تحلیلی عملکردی پنج ماهه مدیر کل کانون استان مرکزی برگزار شد

وی افزود: با هدف افزایش همگرایی اجتماعی و شناسایی و معرفی ظرفیت های فرهنگی هنری کانون، شرکت در هفته های فرهنگی شهرهای خمین ، دلیجان وشهر جدید امیر کبیر با فعالیتهای ویژه کانون حضور فعال داشتیم .

در ادامه وی با اشاره به اهم برنامه های اجرا شده در این مدت گفت: برگزاری بی نظیر نخستین دوره "مناظره" اعضا و دانش آموزان نوجوان پیرو "بحث آزاد" که از فعالیتهای کانون محسوب می شود ما آمدیم و به آن ساختار دادیم و در شکل  مناظره با ۴۸ گروه چهار نفره از نوجوانان دختر شرکت کردند و توانستیم خلا حضور نوجوانان در فعالیتهای کانون را با برگزاری مناظره و برگزاری مهرواره خوشنویسی "نوقلمان سرزمین آفتاب" با بیش از 100 نفر اعضای نوجوان و مهرواره  "موذن اذان بگو" با حضور پر شور بیش از 800 نفر نوجوان دختر این خلا را پوشش دادیم و با برگزاری اینگونه برنامه های مذهبی از جمله برگزاری رویداد "همایش کودکان مهدوی" در نیمه شعبان و حضور پر شور کانون در ماه مبارک رمضان و فعالیت در روستا های دور افتاده با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی حضور پیدا کردیم.

وی افزود: از مجموعه تلاش ها  و زحمات شایسته کانون استان به عنوان رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی میتوان یاد کرد ،که باتمام توان متنوع ترین برنامه‌ها، فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی را با نشاط و شور آفرین برگزار کردیم و خلق زیباترین جلوه های حضور آگاهانه در آیین ها و مراسم و ایام به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ برنامه های ویژه کانون جزء دستگاهای فعال در دهه فجر شناخته شده و از طرف مخلص الائمه  استاندار مرکزی و دکتر خلیلی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مورد تقدیر قرارگرفتیم.

وبینار بررسی تحلیلی عملکردی پنج ماهه مدیر کل کانون استان مرکزی برگزار شد

وی در ادامه‌ی سخنانش بهره‌مندی از توانمندی همکاران پاره‌وقت در جذب و به‌کارگیری نیروی تمام‌وقت در مراکز فرهنگی‌هنری را از اولویت‌های کانون برشمرد و تأکید کرد: فرآیند تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت به مربی تمام‌وقت فرهنگی‌هنری و فرهنگی‌ادبی در دو بخش استانی و کشوری انجام خواهد شد که در بخش استانی کمیته اجرایی، تشکیل و ابلاغ اعضای آن صادر شد.

منصوری یادآور شد: نیروهای پاره وقت نگران تبدیل وضعیت خود نباشند کمیته انتخاب و جذب استان، مصاحبه‌ی نیروها را با توجه به بازه‌ی زمانی تعیین‌شده در شیوه‌نامه،در روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت برگزارشد و مراحل بارگذاری مستندات و اطلاعات درخواستی در سامانه انجام شده است.

و در نهایت با ارائه پیشنهادات و انتقادات مطرح شده  همکاران پاسخ داده شد و به مربیان و مسئولین مراکز تاکید کرد بلندنظر باشیم و در مراکز بلند پروازانه کار ملی صورت بگیرد و اداره کل استان با تمام وجود حامی آنها خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =