دیدار جمعی از اعضای منتخب کانون پرورش فکری با امام جمعه تربت جام

در آستانه دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، اعضای دختر برگزیده مرکز فرهنگی هنری تربت جام با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، در آستانه دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) ، اعضای دختر برگزیده مرکز فرهنگی هنری تربت جام با حجت الاسلام والمسلمین زاهدی امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند. در ابتدای این جلسه سیدرسول حسینی زهرائی مسئول مرکز فرهنگی هنری تربت جام، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در این شهرستان ارائه کرد و خواستار حمایت بیشتر نهادهای فرهنگی از کانون پرورش فکری در جهت توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی و فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان گردید.
سپس اعضای دختر کودک و نوجوان کانون به بیان دغدغه ها و مسائل مورد نظر خود از جمله امنیت فضاهای تفریحی مانند پارک ها برای دختران نوجوان، کمبود کلاس های اوقات فراغت دولتی کم هزینه، عدم وجود مراکز استعدادیابی قرآنی و ضرورت اهمیت به مقوله حجاب در جامعه پرداختند.
در ادامه امام جمعه موقت شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه و روز دختر و تشکر از حضور مربی و اعضای کانون در مصلی، از تلاش ها و برنامه‌های فرهنگی انجام شده برای کودکان ونوجونان در این مرکز فرهنگی هنری قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی با اشاره به مسائل و دغدغه های اجتماعی و فرهنگی مطرح شده توسط اعضای کانون ابراز امیدواری کرد این مسائل بررسی و اجرایی شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد :حق و باطل از آغاز دنیا در مقابل هم بوده اند و ما باید در راه حق استقامت کنیم. هر کدام از ما باید به اندازه خود سهمی هر چند کوچک در بهبود اوضاع داشته باشیم و منتظر عملکرد دیگران نباشیم.
در پایان این دیدار از ملیکا الماسی مقدم، یسنا قربانی، مهیا الماسی مقدم، حسنا آرام، طهورا زمانی، زینب عرب  اعضای برگزیده این مرکز از سوی امام جمعه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

دیدار جمعی از اعضای منتخب کانون پرورش فکری با امام جمعه تربت جام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =