کد خبر: 325655
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
بازدید 230
جشن ولادت حضرت معصومه(س) و رود دختر در کانون پرورش فکری فامنین

جشن ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور فرماندار محترم شهرستان فامنین جناب آقای حسینی و ۱۱۰ نفر از اعضاء دختر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، جشن ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور فرماندار محترم شهرستان فامنین جناب آقای حسینی و ۱۱۰ نفر از اعضاء دختر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و مراسم "روز دختر" با حضور پرشور دختران شهر فامنین در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزار شد.
در این جشن اعضاء توانمند کانون فامنین به اجرای برنامه های فرهنگی وهنری متنوع و شاد پرداختند.

جشن ولادت حضرت معصومه(س) و رود دختر در کانون پرورش فکری فامنین
 سید روح الله حسینی  فرماندار فامنین با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه که در کشور ما به نام روز دختر نامگذاری شده اس ، از برگزاری برنامه های خوب در کانون تشکر و قدردانی نمودند و اظهار داشتند: حضور کودکان و نوجوانان در کانون موجب شکل‌گیری شخصیت‌ آنها با فرهنگ اصیل و دلبستگی آنها به کشور و انقلاب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تقویت کانون، تقویت نسل آینده است تا با کانون با برنامه‌های بهتر و با کیفیت‌تر کودکان و نوجوان ما را به لحاظ فکری و شخصیتی با مهارت و آشنا به فرهنگ کشور پرورش دهد.

جشن ولادت حضرت معصومه(س) و رود دختر در کانون پرورش فکری فامنین
در پایان مراسم، از اعضا فعال و دخترانی که حجاب برتر داشتند تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =