نمایشگاه «نیستان هنر» در مرکز شماره یک کانون اردبیل برپا شد

نمایشگاه خوشنویسی «نیستان هنر» با حضور کارشناس آفرینش‌های هنری، والدین و اعضا، در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی یک کانون اردبیل افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، نمایشگاه آثار خوشنویسی اعضای مرکز شماره یک کانون اردبیل، روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، با حضور کارشناس آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، جمعی از اعضا، والدین و مربیان، در این مرکز گشایش یافت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه، کیوان باقلاچی، کارشناس آفرینش‌های هنری کانون استان ضمن قدردانی از اعضا و مربی کارگاه خوشنویسی، بر لزوم استمرار این فعالیت اشاره کرده و اظهار داشت: رسالت ما در برگزاری کارگاه‌های هنری، ارتقای توانمندی‌های هنری اعضا و خلق آثار فاخر می‌باشد و امیدواریم با تحقق این هدف، شاهد برگزاری این نمایشگاه در سطح استانی باشیم.

در ادامه لیلا فرید مربی مسوول مرکز با تبریک ایام مبارک دهه‌ی کرامت، از اعضای شرکت کننده در نمایشگاه تشکر کرده و گفت: کسانی که به هدف خود باور دارند، تمام سختی‌های مسیر را به جان می‌خرند و در نهایت با رسیدن به آرمان خود شهد شیرین موفقیت را می‌چشند.

کیمیا فتاحی مربی خوشنویسی مرکز نیز با صحبت درباره نمایشگاه و آثار تولید شده، به سوالات والدین و اعضا پاسخ داده و در جهت ترغیب دیگراعضا برای آموزش این هنر زیبا، توضیحاتی را ارایه کرد.

گفتنی است در این نمایشگاه که به مدت یک هفته دایر خواهد، ۳۳ اثر خوشنویسی از ۱۲ عضو کارگاه خوشنویسی مرکز با موضوعاتی چون سخنان بزرگان، عفاف و حجاب، نماز، شهدا و موضوع آزاد و با خط نستعلیق، شکسته نستعلیق، خط تحریری و نستعلیق تزیینی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =