هفتمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه برگزار شد

هفتمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه با محوریت ویژه برنامه‌ی روز دختر در دفتر مدیر کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هفتمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان با محوریت ویژه برنامه‌ی روز دختر در دفتر مدیر کل کانون استان برگزار گردید. 
در این جلسه زنجانی مدیر کل کانون استان ابتدا گزارشی در خصوص جابجایی و تحولات نیروها در بخش ستاد به ویژه در بخش‌های روابط عمومی، کارشناسی فرهنگی و کارشناس ادبی ارائه و برای همکاران در پست‌های جدید آرزوی توفیق کرد. در ادامه موشن‌گرافی گزارش یک ساله‌ی کانون  مورد بررسی اعضای شورای فرهنگی جهت انتشار نهایی قرار گرفت. شیفت‌بندی مراکز تک شیفت و ساعت کاری مراکز دو شیفت در شیفت بعدازظهر، ویژه برنامه‌ی روز سوم خرداد، نشست خبری کانون استان، نشست پیشکسوتان، کارگاه‌های فصل تابستان کانون استان و نشست قصه‌گویان از مباحث مطرح شده در این جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
ویژه برنامه‌ی روز دختر و برنامه‌های اجرایی این مراسم مهمترین مبحث مورد بحث در این جلسه بود. ویژه برنامه‌ی روز دختر با همکاری کانون استان و گروه سرود ثقلین با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع آفرینش برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =