ویژه برنامه‌های روز دختر و آغاز دهه کرامت در مراکز کانون آذربایجان شرقی

ویژه برنامه‌های روز دختر و آغاز دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در مراکز کانون آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر ویژه برنامه‌هایی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون استان برگزار شد.
معرفی کتاب، قصه‌گویی، مسابقه، معرفی ایام و وقایع، معرفی شخصیت حضرت معصومه(س)، کارگاه شعرخوانی، سرود و نمایش خلاق از جمله برنامه‌هایی بود که به همین مناسبت در مراکز کانون در شهرهای سراب، مهربان، میانه، عجبشیر، کلیبر، مراغه، بستان‌آباد به اجرا درآمد. همچنین در مراسمی به همین مناسبت که با حضور معاون فرماندار شهرستان ملکان در مرکز کانون برگزار شد از اعضا دختر موفق این مرکز  فرهنگی هنری تقدیر شد.
گفتنی است، فاصله زمانی  یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س)، تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت حضرت ثامن الائمه، عالم آل محمد(ص)، حضرت امام رضا (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده و به همین مناسبت، جشن‌ها و آیین‌های معنوی برگرفته از آموزه‌های اسلامی و رضوی  برگزار می‌گردد.

گزارش تصویری این برنامه‌ها را اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =