جشن روز دختربه مناسبت میلاد دخترآفتاب حضرت فاطمه معصومه (س) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

جشن روز دختر همزمان با آغاز دهه پر برکت کرامت ومیلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت با حضور اعضا دختر در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورشی کودکان ونوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، این ویژه برنامه به صورت ویژه و خاص در مراکز فرهنگی و هنری مجتمع شهرکرد، بروجن، فرخشهر، لردگان و تعدادی از مراکز شهرستانهای استان برگزار شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مربیان در  این ویژه‌برنامه ابعاد شخصیت حضرت معصومه (س) را تشریح و دختران حاضر در جشن‌ها را به رعایت حجاب و عفاف و بهره گیری از زندگی ائمه به خصوص حضرت معصومه(س) و حضرت زهرا (س) راهنمایی کردند. 
حجت‌الله آسمند افزود: در این جشن‌ها کارگاه‌های مختلف قصه‌گویی با عنوان "کاروان نور"، برگزاری مسابقه «گلواژه‌های نور»  مرتبط با دهه کرامت، برگزاری کارگاه کاردستی و آموزش گل‌های کاغذی، برپایی گروه سرود و دکلمه‌خوانی و شاهنامه‌خوانی برگزار شد.

جشن روز دختربه مناسبت میلاد دخترآفتاب حضرت فاطمه معصومه (س) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
وی از اهدا، هدایای به اعضا دختر در این ویژه برنامه و جشن‌ها اشاره کرد و گفت: مربیان برخی مراکز از جمله مرکز فرادنبه با اجرای  فعالیت‌های مختلف  قصه گویی و مسابقه معرف کانون و فعالیت‌هایش بودند.

آسمند از برگزاری کارگاه کاردستی به مناسبت روز دختر و دهه کرامت با حضور اعضای دختر کودک در مراکز  فرهنگی هنری استان به خصوص لردگان اشاره کرد و افزود: جشنهای روز دختر در 14مرکز فرهنگی هنری ثابت استان با حضور گروهی از اعضا و مربیان با برنامه‌هایی نظیر معرفی شخصیت، شعرخوانی، خوانش اثر عضو، مسابقه، و دست نوشته های اعضای دختر و اهدای جوایز به رسم یادگاری و پذیرایی از آنها برگزار شد و اعضای کانون به شادمانی و جشن و سرور پرداختند.
 به گفته آسمند، جشن‌های دهه کرامت با هدف گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، اکرام دختران، پرورش حس دینی، ایجاد بستر مناسب برای شناخت ویژگی‌های ائمه اطهار(ع)، معرفی اعضای دختر برتر مراکز فرهنگی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =