اردوی یک روزه اعضای مرکز یک بجنورد کانون و کتابخانه سیار روستایی  بجنورد

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برنامه مشترک اردویی دو مرکز ثابت یک بجنوردو سیار روستایی بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی عاطفه قاسمی مربی مسئول مرکز یک بجنورد گفت : به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برنامه مشترک اردویی دو مرکز ثابت یک بجنوردو سیار روستایی بجنورد به مقصد بش قارداش ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار شد.

قاسمی با اشاره به اینکه در این برنامه تعداد ۲۵  نفر از اعضای این مرکز  حضور داشتند گفت : از برنامه های این اردو می توان به معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر توسط  مریم احتشام مربی مرکز یک ، معرفی سرزمین با عنوان معرفی بقعه تاریخی بش قارداش ، علت نام گذاری و سال ساخت این بنا  و قدمت آن اشاره کرد.

به گفته قاسمی همچنین به مناسبت روزجهانی  موزه ها، اوریگامی درنا کاغذی توسط محمدی مربی سیار شهری بجنورد  ساخته و قصه گویی "قصه درنای کاغذی "برای اعضا اجرا شد .

مربی مسئول  مرکز یک بجنورد افزود :  مسابقه خیام خوانی و اجرای اشعار  خیام به مناسبت روز خیام نیز با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با این شاعر صورت گرفت.

او ادامه داد :در انتهای این برنامه بازی کیبیدو و توتوله بصورت گروهی به اجرا درآمد.

گفتنی است ؛ این برنامه  باپذیرایی و اهدای هدایایی به رسم یادبود و گرفتن عکس دسته جمعی  پایان یافت.

جهت مشاهده گزارش تصویری اردوی روز دختر مرکز یک اینجا کلیک کنید .

اردوی یک روزه اعضای مرکز یک بجنورد کانون و کتابخانه سیار روستایی  بجنورد

اردوی یک روزه اعضای مرکز یک بجنورد کانون و کتابخانه سیار روستایی  بجنورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =