ضرورت برگزاری رویدادهای حل مسئله / کمیته ملی حمایت از کودکان و نوجوان تشکیل می شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، گفت: برگزاری رویدادهای حل مسئله که در قالب آن، کودکان و نوجوانان با فرآیند کشف، تحلیل و حل مسئله آشنا می شوند، یک ضرورت است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، فرهاد فلاح در نشست شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری با تأکید بر پرهیز از تک‌روی در انجام فعالیت ها، گفت: دستیابی به نتایج و اهداف متعالی نیازمند هماهنگی تمام ارگان ها با یکدیگر است.

وی با اشاره به پیگیری ارتقاء معیشتی کارکنان و مربیان به عنوان خط مقدم برنامه های کانون، افزود: تأمین معیشت وظایف بخش ملی است اما در سطح استان باید با تمرکز بر اهداف، زمینه پیاده سازی برنامه های پیش بینی شده فراهم شود. معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، روبروشدن با نتایج کارها و فعالیت ها را عامل مهمی برای ارزیابی خود و امیدآفرینی عنوان و بیان کرد: بازتاب رسانه ای دستاوردها، می تواند مشوق خوبی برای مربیان و اعضا باشد.

فلاح، از طراحی ایده جدید با عنوان کمیته ملی کودکان و نوجوان به عنوان زیرمجموعه کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: این کمیته وظیفه رصد برنامه ها و فعالیت های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان را دارد و به عنوان یک بخش نظارتی در استان ها فعالیت خواهد کرد.

این مقام مسئول همچنین برگزاری رویدادهای حل مسئله را که در قالب آن، کودکان و نوجوانان با فرآیند کشف، تحلیل و حل مسئله آشنا می شوند، مورد تأکید قرار داد.

فلاح همچنین به استان تاکید کرد در خصوص برنامه های فرهنگی کودک و نوجوان درحوزه سواحل را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

شایان ذکر است، یکایک حاضران در نشست شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، مسائل و دیدگاه های خود را نسبت به موضوعات مختلف مطرح و از نظرات معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور بهره مند شدند.

ضرورت برگزاری رویدادهای حل مسئله / کمیته ملی حمایت از کودکان کار تشکیل می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =