تعامل بین سازمانی در رشد فرهنگی کودکان و نوجوانان مؤثر است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در دیدار معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو بر نقش هم‌افزایی در حوزه فرهنگی کودک و نوجوان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با اشاره به حضور تماشاخانه سیار کانون در منطقه آزاد ماکو و استقبال خوب خانواده ها و کودکان بخصوص در روستاهای مرزی افزود: تعامل بین سازمانی به کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کمک می‌کند و حضور تماشاخانه سیار و برگزاری برنامه‌های مشترک موجب حصول نتایج خوبی در عرصه های تربیتی،‌فرهنگی و پرورش خلاقیت و استعداد های نهفته کودکان و نوجوانان ‌می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار گفت: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و سرمایه‌گذاری در بخش کودک و نوجوان نه تنها باعث رشد فرهنگی منطقه می‌شود بلکه ایران قوی را به ارمغان خواهد آورد.

بهنام امیریان با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد ماکو در ماه‌های اخیر تمرکز خود را بر اجرای برنامه و تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان منطقه معطوف داشته است اظهار داشت: با تمام امکانات و بدون منت آماده همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و استان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =