ویژه برنامه‌‎های گرامیداشت سوم خرداد در مراکز فرهنگی هنری کانون چهارمحال و بختیاری برگزار شد

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با ویژه برنامه‌های متنوعی این مناسبت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مراکز فرهنگی هنری کانون استان با اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان عضو کانون بخشی از تاریخ هشت سال دفاع مقدس و حماسه رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمهشر را به کودکان و نوجوانان برای کودکان به نمایش گذاشتند.

ویژه برنامه‌‎های گرامیداشت سوم خرداد در مراکز فرهنگی هنری کانون چهارمحال و بختیاری برگزار شد

این ویژه برنامه با حضور آقای کاویانی از رزمندگان دفاع مقدس و۴۰نفر از دانش آموزان طرح کانون ومدرسه روز سوم خرداد به صورت ویژه در مرکز فرهنگی هنری مجتمع برگزار شد.

آقای کاویانی به عنوان سخنران این برنامه پس از تبیین عملیات آزادسازی خرمشهر بر ای کودکان در زمینه «جهاد تبیین » نیز بیاناتی داشتند.

وی در این آیین اجرای فرماین مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین را وظیفه عمومی آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: در عملیات فتح خرمشهر نقش سربازان وفرماندهان دلیر کشورمان را در باز پس گیری وآزادی خرمشهر ستودنی بود.

در این آیین پس از ارائه مطالب پخش نماهنگ‌های دراین خصوص و مسابقه «روزهای مقدس مقاومت » اجرا شد و به برگزیدگان به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =