کد خبر: 325924
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
بازدید 119
فعالیت موکب فرهنگی و هنری کانون استان اردبیل در دهه کرامت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از ادامه فعالیت‌های موکب فرهنگی و هنری کانون استان در پیاده‌راه اسفریس اردبیل به مناسبت دهه‌ی کرامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیر کل کانون استان‌ در حاشیه بازدید از غرفه کانون در پیاده‌راه اسفریس مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی که به مناسبت دهه‌ی کرامت برپا شده است، گفت: موکب فرهنگی و هنری کانون استان با اجرای فعالیت‌های مختلف از سی‌ام اردیبهشت ماه در خدمت کودکان، نوجوانان و خانواده‌های مشتاق و ولایتمدار اردبیل قرار دارد.

وی با بیان اینکه این موکب در بخش های مختلف نقاشی کودکان، قصه‌گویی، معرفی کتاب، کاردستی کاغذوتا و برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های اعضا با موضوع دهه‌ی کرامت به ارایه خدمات می پردازد، اظهار داشت: با شروع فعالیت این موکب سعی شده است در فضایی معنوی حاکم بر محیط و با اجرای برنامه‌های بانشاط در تحکیم پیوند و ارتباط معنوی کودکان و نوجوانان با ائمه معصومین(ع) تاثیرگذار باشیم.

مدیر کل کانون استان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در همین مناسبت در دیگر مراکز کانون استان نیز در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مربیان مراکز کانون اردبیل همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و تا خجسته زادروز امام رضا(ع) برنامه‌های خود را در این موکب اجرا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =