گشایش نمایشگاه «منِ خلاق» در کانون سمنان

نمایشگاه «منِ خلاق» مجموعه‌آثار اعضای طرح کانون‌مدرسه در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، راحله رجبی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از گشایش نمایشگاه «منِ خلاق» مجموعه‌آثار اعضای طرح کانون‌مدرسه با دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم فامیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان، مدیران، معلمان و ۴۰ دانش‌آموز مدارس انقلاب اسلامی و علامه امینی و با حضور کارشناس‌مسئول فرهنگی و کارشناس هنری کانون، پیش از ظهر یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این نمایشگاه شامل ۱۲۶ اثر اعضای طرح در قالب دل‌نوشته، نقاشی، کاردستی با کاغذ و برش و تکه‌چسبانی، خط معقلی، رنگ آمیزی نقوش اسلیمی، قصه‌نقاشی، فعالیت تحقیقی و ادبی است.

گشایش نمایشگاه «منِ خلاق» در کانون سمنان

وی با اشاره به اجرای طرح کانون‌مدرسه از ۱۵ دی ۱۴۰۱ تا اواسط اردیبهشت سال جاری افزود: ۳۶۸ دانش‌آموز پایه دوم تا ششم ابتدایی مدارس انقلاب اسلامی و علامه امینی در راستای انعقاد تفاهم‌نامه با مدیران در این طرح شرکت داشتند.

رجبی در ادامه یادآور شد: فامیلی ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح به بیان خاطرات دوران کودکی و عضویت در کانون و حضور در فعالیت‌های متنوع آن پرداخت و بر همکاری و تعامل هرچه بیش‌تر مدارس ابتدایی با مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأکید کرد.

گشایش نمایشگاه «منِ خلاق» در کانون سمنان

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان در پایان اظهار داشت: آشنایی اعضا با دهه کرامت و علت نامگذاری آن، معرفی شخصیت حضرت فاطمه‌معصومه(س)، قصه‌گویی، نمایش فیلم، پذیرایی و گرفتن عکس یادگاری از دیگر برنامه‌های این‌روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =