کد خبر: 325988
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
بازدید 184
هنرنمایی گروه سرود مرکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل در برنامه‌های استانی

مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل از هنرنمایی گروه سرود این مرکز در برنامه‌های مناسبتی استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، فاطمه حیدری مربی‌مسوول مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل دراین‌خصوص اظهار داشت: اعضای گروه سرود این مرکز به مناسبت هفته‌ی ملی جوانی جمعیت، در ویژه‌برنامه‌ی «سهم من از جوانی ایران» که با مشارکت استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و کارگروه فرهنگی اجتماعی «فاطمه الزهرا» در سالن همایش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل برگزار شد، سرودی با عنوان «خواهر و برادر من» را اجرا کردند.

وی ادامه داد: این گروه با دعوت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز در ویژه‌برنامه‌ای که با عنوان «جشن شکوه مادری» در اول خردادماه ۱۴۰۲، در فرهنگسرای پارک بانوان اردبیل برگزار شد، کار خود را به روی سن برد که این اجرا نیز موردتوجه حاضران قرار گرفت.

هنرنمایی گروه سرود مرکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل در برنامه‌های استانی

این مسوول مرکز، اجرای سرود در برنامه‌های دهه کرامت را نیز از دیگر فعالیت‌های این گروه عنوان داشته و خاطرنشان کرد: گروه سرود «گل‌های باغ خونه» مرکز فرهنگی و هنری شماره ۴ کانون اردبیل، از ۱۵ عضو دختر در گروه سنی نونهال تشکیل شده که برنامه‌های خود را به شیوه «سرودنمایش» اجرا می‌کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =