دوشنبه‌های مسجدی در مرکز ۴ اردبیل اجرا می‌شود

باهدف ترویج و اشاعه فرهنگ اقامه‌ی نماز و ایجاد انس بیشتر اعضای کودک و نوجوان با این فریضه‌ی الهی، ویژه‌برنامه‌ی دوشنبه‌های مسجدی در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، فاطمه حیدری، مربی مسوول مرکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل با اشاره به استفاده از شیوه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای  انس کودکان و نوجوانان با نماز در این مرکز گفت: مربیان مرکز به‌منظور ترغیب و تشویق اعضای دختر و پسر مرکز به انجام فریضه الهی نماز، برگزاری نماز جماعت و جلسات روخوانی قرآن کریم، به‌صورت هفتگی به اجرای فعالیت می‌پردازند.

وی در این راستا به اجرای برنامه دوشنبه‌های مسجدی در مرکز اشاره کرده و اظهار داشت: در این  طرح اعضای کودک و نوجوان پسر مرکز روزهای دوشنبه به همراه مربی امور فرهنگی  در نماز جماعت مسجد صاحب‌الزمان (عج) محله‌ی اسلام‌آباد شرکت می‌کنند که  این برنامه در طول سال اجرا خواهد شد.

دوشنبه‌های مسجدی در مرکز ۴ اردبیل اجرا می‌شود

 این مسوول مرکز خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش عملی وضو و نماز و بیان احکام آن، کاردستی، اجرای مسابقه، قصه‌گویی، پخش پویانمایی‌، معرفی احادیث، اجرای طرح دیواری، بحث آزاد درباره نماز و آگاهی از اثرات آن در زندگی فردی و اجتماعی، شعرخوانی، برپایی نماز جماعت در مرکز، اجرای نمایش خلاق و روخوانی کتاب از برنامه‌های فرهنگی مرکز دررابطه‌با موضوع نماز است که در سه‌ماهه‌ی اول سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

حیدری تصریح کرد: در طول فصل بهار، مربیان کارگاه‌های ادبی و هنری مرکز نیز با موضوع نماز به انجام فعالیت پرداختند و دراین‌خصوص خاطره‌نویسی از اولین نماز، دل‌نوشته، نیایش و آیات نماز در داستان از موضوعات  کارگاه ادبی و برگزاری کارگاه نقاشی، خوشنویسی، ساخت نماهنگ و عکاسی با تلفن همراه با موضوع نماز از جمله فعالیت‌های هنری است که در این مرکز اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =