کد خبر: 326033
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
بازدید 90
کانون گام اول را در نقش آفرینی برای فرهنگ‌سازی بازیافت برداشت

در پی تفاهم نامه‌ای بین کانون پرورش فکری قم و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، مربیان فرهنگی، علمی و کارشناسان کانون پرورش فکری استان روز یکشنبه ۷ خردادماه  از سایت بازیافت استان با عنوان سایت البرز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در پی تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری قم و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، مربیان فرهنگی، علمی و کارشناسان کانون پرورش فکری استان روز یکشنبه ۷ خردادماه  از سایت بازیافت استان با عنوان سایت البرز بازدید به عمل آوردند.

کانون گام اول را در نقش آفرینی برای فرهنگ سازی بازیافت برداشت

در ابتدای این بازدید و طی جلسه‌ای که با معاون سازمان پسماند برگزار شد، توضیحاتی در خصوص تفاهم نامه و چگونگی به اجرا در آمدن آن مطرح شد. بر اساس این تفاهم‌نامه که ارتقا فرهنگ شهروندی، آگاه‌سازی مخاطبان از ظرفیت‌ها و برنامه‌های مدیریت پسماند، اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن مفاهیم آموزشی در محیط زندگی از جمله اهداف آن است، طرفین قرار است به اجرای برنامه‌های متنوعی در راستای فرهنگسازی در خصوص اهمیت بازیافت برای کودکان و نوجوانان بپردازند. 

در ادامه این بازدید مربیان کانون پرورش فکری از سایت بازیافت استان بازدید کردند و کارشناسان سازمان بازیافت ضمن معرفی بخش‌های مختلفی چون بخش تفکیک زباله، بخش تولید کود از مواد بازیافتی و بخش تولید مواد اولیه پلیمری از پلاستیک‌های بازیافتی، شیوه عملکرد هر بخش را توضیح دادند. 

کانون گام اول را در نقش آفرینی برای فرهنگ سازی بازیافت برداشت

این بازدید نخستین گام از اجرای تفاهم‌نامه ای بود که قرار است در خصوص فرهنگسازی برای کودکان و نوجوانان گامهای موثری بردارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =