نشست تفاهمی کانون کرمانشاه با اداره آموزش و پرورش استثنایی

پیرو تفاهم نامه ای که در سطح ملی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شد و در راستای هماهنگی فعالیت مراکز فراگیر نشست تفاهمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اداره آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه؛ نشست تفاهمی کانون استان با اداره آموزش و پرورش استثنایی در راستای هماهنگی فعالیت‌های مراکز فراگیر صورت گرفت .
محمد خیاط زنجانی مدیر کل کانون استان، ضمن اشاره به اهمیت این موضوع گفت : این نشست، پیرو تفاهم نامه ای که در سطح ملی با کانون و مدارس استثنایی بسته شده بود، طبق این تفاهم نامه و نشست تفاهمی در استان برگزار شد .
وی افزود : در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت و اجرای مفاد آن تفاهم گفتگو شد و تاکید گردید که ما باید برشی از تفاهم نامه های استانی را داشته باشیم و مقرر شد تا کانون در مراکز فراگیر خود پایگاه مشترک فراغتی برای ایام تابستان برپا نماید، همچنین بحث در مورد نشست های ویژه والدین از مواری است که لازم است پیگیری و برگزار شود . 
زنجانی بیان داشت : یک همکاری نیز در خصوص عضویت دانش آموزان مدارس استثنایی در مراکز فراگیر کانون باید صورت پذیرد، همچنین مقرر شد در انتهای تابستان هم بعد از پیاده سازی برنامه های ویژه تابستانی، به صورت مجدد در دو مرکز ۳ و ۱۴ کانون، یک نشست تعاملی و تفاهمی نیز در خصوص برنامه های حین سال جهت برقراری هماهنگی های لازم صورت پذیرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =