کد خبر: 326082
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
نمایش «جادوگر کوچولو» به روی صحنه می‌رود

نمایش «جادوگرکوچولو» به نویسندگی و کارگردانی ریحانه باغبادی در سالن نمایش مرکز مجتمع کانون پرورش فکری البرز اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش برگرفته از کتاب «جادوگر کوچولو» نوشته‌ی «اوتفرید پرویسلر»، نویسنده‌ی آلمانی است که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان به فروش رسیده و به ۵۵ زبان دنیا ترجمه شده است.

این نمایش داستان جادوگرکوچولویی است که می‌خواهد در جشن سالیانه جادوگران شرکت کند، ولی چون کوچک است اجازه‌ی ورود به جشن را ندارد. جادوگرکوچولو تصمیم می‌گیرد بعد از تغییر قیافه در جشن حضور پیدا کند، ولی برگزارکنندگان او را می‌شناسند و به او یک سال مهلت می‌دهند تا کارهای خوب انجام دهد و بعد از یک‌سال در امتحانی شرکت کرده و اگر موفق شد، در جشن شرکت کند. بنابراین جادوگر کوچولو راهی سفر می‌شود و در این سفر اتفاقات جالبی برایش می‌افتد.

در اجرای «جادوگر کوچولو» به نویسندگی و کارگردانی ریحانه باغبادی از سه شیوه‌ی ترکیبی عروسکی، بازیگری و تن پوش استفاده شده است.

ریحانه باغبادی و سارا یزدان‌پژو ساخت عروسک‌های این اثر نمایشی را بر عهده داشتند؛ ساخت دکور نیز ازسوی علی محمدی و سمیرا یزدان‌پژو انجام شده است.

همچنین کفایت گندمی طراحی و دوخت لباس، تینا توکلی موسیقی و سمیرا یزدان‌پژو طراحی صحنه این نمایش را انجام دادند.

این نمایش که مورد بازبینی کارشناسان کانون قرار گرفته و موفق به اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز شده، مناسب گروه سنی بالای ۴ سال است.

نمایش «جادوگر کوچولو» ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد و ساعت ۱۲:۳۰ روز پنج‌شنبه ۱۱ خرداد در سالن نمایش اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به نشانی کرج، خیابان شهید صدوقی (ساسانی)، انتهای خیابان شهید نامجو اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ذخیره جا و تهیه بلیت این نمایش و آگاهی از دیگر روزهای اجرا می‌توانند با شماره ۰۹۳۳۹۴۰۰۷۲۴ تماس بگیرند.

نمایش «جادوگر کوچولو» به روی صحنه می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =