کد خبر: 326093
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
تقدیر از دختران برگزیده در طرح نامه ای به شهردار

شهردار بندر سیریک از برگزیده های مسابقه « نامه ای به شهردار» در کانون پرورش فکری سیریک تقدیر کرد.

به مناسبت دهه کرامت طی مراسمی با حضور شهردار بندر سیریک و کارشناسان شهرداری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیریک از دختران عضو کانون که در طرح نامه ای به شهردار مشارکت داشتند و برگزیده شدن با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

در این برنامه کلثوم رئیسی مسئول کانون مرکز سیریک ضمن خوش آمدگویی و تبریک این ایام به میهمانان، اعضا کانون را کودکان و نوجوانی پویا ،خلاق و مسئولیت پذیر خواند که می توانند با طرح ها و ایده های خود یاریگر مدیریت شهری سیریک باشند.

 بدین وسیله با مشارکت در طراحی فضاهای شهری موجب ایجادهویت فضاها می‌شوند و خود نیز تعلق خاطر بیشتری به شهر خواهند داشت.

مسئول مرکز فرهنگی هنری سیریک این اقدام را تمرین زندگی کودکان و نوجوانان در مشارکت های اجتماعی عنوان کرد که در آینده چشم انداز روشنی را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه مجید زرهی شهردار بندر سیریک ضمن ابراز خوشحالی و خرسندی از حضور در جمع کانونی ها از دختران کانون به سبب مشارکت در طرح «نامه ای به شهردار» تشکر نمود و عنوان کرد هر کدام از نامه ها را بارها خواندم و به عنوان سند برای خود نگه داشتم.

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدیه از برگزیدگان تجلیل شد.

تقدیر از دختران برگزیده در طرح نامه ای به شهردار

فراخوان مسابقه نامه ای به شهردار چند مدت پیش از سوی شهردار بندر سیریک در بازدید از کانون درجمع دختران مطرح شد که با استقبال دختران نامه ها در قالب کتابچه برای شهرداری ارسال شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =