کد خبر: 326106
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
بازدید 47
دنیای شیرین کتاب در کانون شاهرود

فعالیت‌های فرهنگی مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری شاهرود با استقبال پرشور اعضای نوخوان و نونهال از یکم خرداد با برگزاری کارگاه «دنیای شیرین کتاب» آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ملیحه آقاحسینی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود از حضور پر رنگ اعضای نوخوان و نونهال و استقبال پرشور آن‌ها از شرکت در کارگاه‌های فرهنگی مربیان با عنوان «دنیای شیرین کتاب»، خبر داد و گفت: کانون شاهرود از یکم خرداد ۱۴۰۲ پس از پایان سال تحصیلی، میزبان این کودکان است.

دنیای شیرین کتاب در کانون شاهرود

وی افزود: «دنیای شیرین کتاب» کارگاهی فرهنگی و کتاب‌محور ویژه فصل تابستان است که مربیان با هدف تقویت اعتماد به نفس، پرورش خلاقیت، تقویت مهارت‌ها و قابلیت‌های فردی و اجتماعی، تقویت هویت دینی‌اسلامی و افزایش سطح آگاهی اعضا، به اجرای فعالیت‌های متنوع در قالب قصه‌گویی و نمایش خلاق، شعرخوانی، معرفی شخصیت‌های برجسته دینی و تاریخی، معرفی و روان‌خوانی کتاب، بازی و سرگرمی، کاردستی، نمایش فیلم و... می‌پردازند و به شیوه‌های غیر مستقیم مخاطبان خود را با کتاب آشنا ساخته و با استفاده از زبان هنر و ادبیات، مفاهیم تربیتی و پرورشی را به آن‌ها انتقال می‌دهند.

دنیای شیرین کتاب در کانون شاهرود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =