تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی ثبت نام در کلاسهای کانون برای فرزندان سوم به بعد

مدیرکل کانون چهارمحال وبختیاری با اشاره به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان و افزایش استقبال از برنامه‌های و کلاس‌های کانون، گفت: در راستای حمایت از جوانی جمعیت تخفیف ویژه ۲۰ تا ۵۰درصدی برای ثبت نام در کلاس‌های کانون برای فرزندان سوم به بعد در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان چهارمحال و بختیاری، حجت الله آسمند در جلسه شورای فرهنگی استان ضمن تبریک دهه کرامت و  ولادت امام رضا(ع) افزود: ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان، کمک به شکوفایی استعدادهای آنها در اوقات فراغت از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های کانون است.

تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی ثبت نام در کلاسهای کانون برای فرزندان سوم به بعد

وی اظهارداشت: همه ساله مربیان کانون در محیطی امن، شاداب و پر از جاذبه، تعامل مناسب با مخاطبان خود که بیشتر کودکان هستند، برقرار می‌کنند و با توجه به استعدادها، خلاقیت‌ها و استفاده از بهترین شیوه‌های آموزشی کارگاه‌های تخصصی را برگزار می‌کنند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه ضمن ارائه موضوع جلسه با عنوان تعیین نرخ شهریه کارگاه‌های تخصصی، افزود: فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری در فصل تابستان پررنگ‌تر می‌شود.

زهرا بابادی گفت: یکی از راهکارهای جدی در راستای تقویت مهارت‌های کودکان و شناسایی استعدادهای آنها، استفاده درست از اوقات فراغت است که مراکز کانون در این راستا به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازند.

وی با تاکید بر تقویت مهارت‌های مختلف، خلاقیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کودکان و نوجوانان، افزود: شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان را در ایام فراغت از اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی گفت: تصمیم‌گیری در خصوص تعیین نرخ شهریه کارگاه‌های تخصصی به استان‌ها با هدف تمرکز زدایی به استان‌ها واگذار شده است.

سیدطالب هاشمی‌خواه، کارشناس مسئول  استان نیز به عنوان مسئول کارگاه‌های تخصصی افزود: هم اکنون فاصله چندبرابری بین شهریه کارگاه‌ها در آموزشگاه‌های آزاد با شهریه‌های کانون وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه مراکز کانون به ۲ بخش برخوردار و نیمه برخوردار تقسیم می‌شود افزود: افزایش شهریه کارگاه‌ها باید بر اساس شرایط منطقه باشد.

در این جلسه اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را در مورد کارگاه‌ها و شهریه مورد نظر با در نظر گرفتن مبالغ پایه سال ۱۴۰۱ بیان کردند و در خصوص تخفیفات کارگاه‌های تخصصی مقرر شد که فرزندان پرسنل کانون و کانون زبان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مددجویان بهزیستی، خانواده شهدا و ایثارگران و فرزندان سوم به بعد بعنوان حمایت از قانون جوانی جمعیت از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی برخوردار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =