کارگاه های مختلفی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنوردبرگزار شد

دانشجو معلمان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان بجنورد در کارگاه های مرکز دو بجنورد شرکت و از مرکز آفرینش های هنری استان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی مدیر کل کانون پرورش استان از بازدید ۶۵ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بجنورد از مرکز فرهنگی هنری دو بجنورد و مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش خبرداد .

فرهاد آقا بیگی با اشاره به اینکه در این بازدید دانشجویان با فعالیت های کانون پرورش فکری آشنا شدند گفت :همچنین  این دانشجو معلمان در کارگاه هایی که در نظر گرفته شده بود شامل  سفال ، نقاشی ، کاردستی ،کاغذ و تا ، ومعرفی کتاب شرکت کردند.

آقا بیگی هدف از برگزاری این کارگاه هارا تلفیق فعالیت های آموزشی با فعالیت های هنری ، ادبی ، و فرهنگی دانست و افزود : این کارگاه ها به این دانشجویان کمک می کند تا بتوانند فعالیت های درسی را بر پایه فعالیت های هنری در کلاس های درس ارائه دهند.

او ادامه داد : مقرر شد تا این بازدید ها به صورت مستمر انجام شود و این دانشجویان با کانون پرورش فکری بیشتر از گذشته ارتباط برقرار کنند.

آقا بیگی در پایان بیان کرد : مربیان کانون پرورش استان نیز در دانشگاه فرهنگیان استان حضور و تعاملات فرهنگی ،هنری و ادبی بیشتری با این دانشگاه خواهند داشت.

تعامل کانون پرورش فکری با دانشگاه فرهنگیان بجنورد بیشتر می شود

تعامل کانون پرورش فکری با دانشگاه فرهنگیان بجنورد بیشتر می شود

تعامل کانون پرورش فکری با دانشگاه فرهنگیان بجنورد بیشتر می شود

جهت مشاهده گزارش تصویری این بازدید اینجا کلیلک کنید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =