کد خبر: 326244
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
بازدید 61
گزارش اجراهای تماشاخانه سیار در استان یزد

کاروان فرهنگی، هنری «مسیر هشتم» به مناسبت دهه کرامت از عصر 6 خرداد وارد استان یزد شد و پس از سه اجرا صبح 8 خرداد این استان را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، تماشاخانه سیار کانون که از شلمچه حرکت خود را شروع کرده بود پس از اجراهای متعدد در استان خوزستان و فارس عصر روز 6 خرداد وارد شهرستان ابرکوه شد.

 گزارش اجراهای تماشاخانه سیار در استان یزد

در اولین اجرای تماشاخانه سیار در پارک مهتاب، شهر مهردشت شهرستان ابرکوه استان یزد بیش از ۱۵۰۰ نفر تماشاگر، به صورت حضوری و ۷۵۰۰ نفر در برنامه پیام رسان شاد بصورت زنده این برنامه را تماشا کردند . شایان ذکر است دقایقی بیش از ۱۰۰۰ نفر همزمان برخط شدند و بیش از یک میلیون بازدید داشته است.

 گزارش اجراهای تماشاخانه سیار در استان یزد

یکشنبه،۷خرداد۱۴۰۲، ساعت ۸:۳۰ صبح اجرای دوم این کاروان فرهنگی، هنری کنار پارک سرو چهار هزار ساله شهرستان ابرکوه شروع شد. بیش از ۲۰۰ نفر به صورت حضوری تماشاگر و بیش از ۳ هزار نفر در برنامه شاد به صورت زنده دنبال کننده این برنامه فرهنگی، هنری بودند.

 گزارش اجراهای تماشاخانه سیار در استان یزد

در ادامه همان روز و در ساعت ۱۹:۳۰ اجرای سوم این کاروان فرهنگی، هنری در پارک طبیعت گردی عقابکوه بخش اسلامیه شهرستان تفت شروع شد و بیش از ۱۲۰۰ تماشاگر به صورت حضوری بهره‌مند شدند و بیش از ۷۸۰۰ نفر در پیام رسان شاد بصورت زنده شاهد اجرای هنرمندان بودند. گفتنی است قبل از اجرای سوم مراسم استقبال از این کاروان فرهنگی، هنری در جوار مسجد قدمگاه اسلامیه برگزار شد و به یمن این حضور تعداد ۸ کبوتر در آسمان رها شد.

 گزارش اجراهای تماشاخانه سیار در استان یزد گزارش اجراهای تماشاخانه سیار در استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =