بازدید مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان از پروژه‌های عمرانی و در دست ساخت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از روند بازسازی مرکز فرهنگی‌هنری هامون و توسعه‌ی فیزیکی ساختمان کانون زبان ایران بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از پروژه‌های عمرانی و در دست ساخت بازدید کرد.

محمدرضا سالاری در خصوص بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری هامون، که با همراهی قابل توجه مسئولان ارشد و محلی منطقه همراه بود، گفت: پس از رفع مشکلاتی که در مسیر بازسازی ساختمان مرکز وجود داشت با همراهی مسئولان، برای بازدید میدانی از مرکز، در محل حضور پیدا کردیم و با اشاره به ضرورت از سرگیری فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان شهر هامون، خواستار سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به آن شدیم.

گفتنی است عدم استحکام سازه، علاوه بر خطرساز بودن این مرکز تازه‌ساز، مشکلاتی را برای ساختمان‌های اطراف به وجود آورده بود که نارضایتی همسایگان را به دنبال داشت. سالاری در این خصوص عنوان کرد: پیگیری‌هایی در این زمینه توسط مسئول مرکز و فرمانداری شهرستان صورت گرفته بود که پس از رفع آنها در جریان این بازدید از معارضان، که ساختمان‌های آنان آسیب دیده بود دلجویی شد و از این اقدام آنان، که برکت آن به فرهنگ منطقه و کودکان و نوجوانان بازمی‌گردد، قدردانی صورت گرفت.

هم‌چنین به درخواست مدیرکل کانون، نماینده‌ی مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی طی تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی استان خواستار سرعت بخشیدن به پروژه بازسازی مرکز شد تا برای میزبانی از کودکان و نوجوانان آماده شود.

معاون عمرانی فرماندار، شهردار، بخشدار و جمعی دیگر از مسئولان هامون از جمله افرادی بودند که در این بازدید حضور داشتند.

هم‌چنین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از عملیات توسعه‌ی فیزیکی کانون زبان ایران، شعبه‌ی زاهدان، بازدید کرد و نکاتی را در این زمینه به پیمانکار پروژه یادآور شد و انتظارات خود را در خصوص زمان پایان کار بیان کرد.

بازدید مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان از پروژه‌های عمرانی و در دست ساخت

بازدید مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان از پروژه‌های عمرانی و در دست ساخت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =