سیصد و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اراک

سیصد و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست "امیر هادی" فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان اراک روز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، سیصد و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست امیر هادی فرماندار و با حضور احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ، عباس فتحی رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان اراک ، دبیر شورا و مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ و حسین مولوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ و جمعی از مسئولین شهرستان اراک در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار گردید.

سیصد و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اراک

در ابتدای جلسه مصوبات جلسه گذشته شورا مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه درباره دستور کار جلسه سیصد و پنجمین شورای آموزش و پرورش ، بحث و تبادل انجام گرفت.

منصوری مدیر کل کانون استان به معرفی و ارایه گزارشی ازنوع فعالیت های و ظرفیت های موجود کانون و عملکرد کانون در استان پرداخت وبیان داشت کانون پرورش فکری با انجام فعالیت‌های هدفمند، نقش موثری در توانمندسازی کودکان و نوجوانان دارد.

در ادامه امیر هادی فرماندار گفت: استفاده از ظرفیت های کانون پرورش فکری اغفال مانده و واجب است که یکی از موضوعات شورای آموزش و پرورش باید به معرفی ظرفیت های کانون قرار گیرد.

سیصد و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اراک

در مصوبات این شورا مقرر گردید: طی دو جلسه مدیران نهاد ها و اعضاء شورای آموزش و پرورش اراک در جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی شرکت کنند و از کم وکیف برنامه ها و مصوبات شورای فرهنگی کانون مطلع شوند و با کانون همکاری های لازم بعمل آید ودر جلسات آتی شورای آموزش و پرورش گزارشی از روند فعالیت های انجام شده در این خصوص ارایه گردد.

همچنین مقرر شد: شهرداری شهر اراک با کانون پرورش فکری جهت اطلاع رسانی و تبلیغات همکاری لازم انجام  شود.

در نهایت تفاهم نامه سه جانبه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ،شهرداری شهرستان اراک و آموزش و پرورش در ارایه خدمات به مناطق محروم در دستور کار قرار گرفت . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =