آینده پژوهی مهمترین مساله کانون است

مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان در دومین جلسه شورای فرهنگی که با حضور کارشناسان ستادی و مربی مسئولان مراکز زنجان برگزار شد، آینده پژوهی را مهمترین مساله کانون دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ مدیر کل کانون استان ضمن بیان حدیثی از امیرالمومنین (ع) به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و دغدغه‌های اولیای فرهنگی، مدیران و خانواده‌ها اشاره کردند و ابراز داشت: با انجام وظایف فرهنگی می‌توان تمام قد و فراتر از وظایف در خدمت کودکان و نوجوانان باشیم.

وی همچنین اشاره کرد بررسی تاثیرگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های آن از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین تاکید کردند آینده پژوهی درباره کودکان و نوجوانان مهمترین مساله کانون می باشد تا بتواند به حیات خود ادامه دهد.

در دومین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان بر میزان شهریه‌ی کارگاه‌های مختلف تخصصی سال جاری  با در نظر گرفتن شهریه‌های سال گذشته با توجه به وضعیت مراکز در سه سطح  توسط واحدهای فرهنگی هنری ادبی و آموزش و پژوهش طی فرمی بررسی گردید.

همچنین در خصوص ویژه برنامه قصه‌های شیرین روستا اقدامات لازم مطرح و جهت اقدامات بعدی درخواست  شد جلسه ای در مرکز خرمدره با حضور دست اندرکاران برگزار گردد.

در بخش پایانی به زمان و امکانات مربوط به سمینار مربیان سیار، هزینه برنامه کتابخوانی رضوی، بازدیدهای ضروری، هنرمندان مدرس، انجمن‌ها و.... پرداخته شد.

آینده پژوهی مهمترین مساله کانون است

آینده پژوهی مهمترین مساله کانون است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =