پروژه نگارش و تالیف ۱۰ جلد "کتاب مفاخر و مشاهیر بومی" استان مرکزی ویژه نوجوانان

قرارداد پروژه نگارش و تالیف ۱۰ جلد کتاب با محوریت "معرفی مفاخر و مشاهیر بومی" استان مرکزی ویژه نوجوانان بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و دانشگاه اراک به امضای طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ قرارداد پروژه  نگارش و  تالیف ۱۰ جلد کتاب با محوریت معرفی  مفاخر و مشاهیر بومی استان مرکزی ویژه نوجوانان در روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ در ساختمان پژوهش و فناوری دانشگاه اراک با حضور احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و حامد صفی خانی معاون پژوهشی و فناوری و عضو هیات علمی دانشگاه اراک به امضا طرفین رسید.
در این جلسه فاطمه ظهیری کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی و علیرضا رحیمی سرپرست روابط عمومی کانون استان مرکزی نیز حضور داشتند.
احسان منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی در خصوص نگارش و تالیف ده جلدی کتاب اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای امروز نوجوانان آشنایی آنها با مسیر صحیح زندگی برای رسیدن به جایگاه و مهارت‌های لازم است و یکی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی بزرگان ادبی کشور به نوجوانان است.
منصوری اضافه کرد یکی از مهمترین هدف این برنامه آشنایی بچه‌ها با مفاخر استان است چرا که استان مرکزی مهد مفاخر و مشاهیر است و باید به نسل جدید معرفی شوند.
وی با بیان اینکه بانک مفاخر ادبیات و نویسندگان استان با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نوجوانان در دستور کار قرار گرفته، گفت: سعی داریم از استعدادهای نوجوانان به خوبی بهره برداری کنیم و آنها را رشد و تقویت نمائیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: در گام اول معرفی مفاخر استان مرکزی، تهیه و تدوین ۱۰ عنوان کتاب مفاخر استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت و بر آن شدیم قرارداد این پروژه طی رایزن ها و جلسات و نشست های مختلف با دانشگاه اراک معاون پژوهش و فناوری به امضا برسانیم ،و اعتقاد داریم جای مجموعه‌ای که مفاخر را به نوجوانان معرفی کند خالی است و امیدواریم با این مجموعه ۱۰ جلدی این خلاء پر شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =