تابستانی داغ و پر نشاط در کانون استان چهارمحال و بختیاری

کارگاه‌های تابستانی کانون استان چهارمحال و بختیاری با هدف غنی سازی اوقات فراغت و مهارت‌افزایی کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، حجت ا...آسمند  مدیر کل استان از آمادگی مراکز ثابت و سیار کانون استان برای پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در قالب کارگاه های تخصصی و فعالیت های عمومی خبر داد و افزود: کارگاه‌های مراکز فرهنگی استان در طول سال ۱۴۰۲ بویژه فصل تابستان پیش رو به صورت فعال و فراگیر دائر می باشد و هدف از برگزاری آنها امید بخشی و مهارت افزایی در کودکان ونوجوانان  است.   
وی افزود: این اداره کل آمادگی دارد تا کارگاه های برخط(آنلاین) خود را در زمینه های فرهنگی هنری ادبی در طول سال برگزار نماید.

علاقه‌مندان  برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی و حضوری می‌توانند به پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.  

 
همچنین  برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir/user_register مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند، و با حضور در مرکز یا بصورت تلفنی در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

بنا بر این گزارش؛ در حال حاضر علاوه بر تشکیل منسجم و هدفمند کارگاه های عمومی در مراکز فرهنگی استان، تعداد  چهل عنوان کارگاه تخصصی فرهنگی هنری ادبی  در زمینه‌ی: نقاشی-خوشنویسی -سفال- رباتیک- شطرنج -بازی های فکری -ویترای- شعر- داستان- شاهنامه خوانی -حال خوش زندگی -خوانش متون کهن و... و. تشکیل شده و با استفاده از شیوه‌های جذاب و  مناسب اجرایی،  فصلی سرشار ازشادی و شور و خلاقیت را برای مخاطبین رقم خواهد زد.   
شایان ذکر  است در سال ۱۴۰۱  با بهره گیری از نیروهای کانونی و  مربیان غیر کانونی دارای صلاحیت تدریس و آموزش  و از هنرمندان برجسته استان؛ ۶۸۰ کارگاه تخصصی درکانون  استان برگزارشده و  قریب به  ۶۴۰۰  نفر  در این دوره  ی یک ساله حضور داشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =