معرفی فعالیت‌های کانون به مدیر کل  دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری البرز

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز در دیدار با محمدرضا غلامی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز، فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به این مقام مسوول معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، فلاح در این دیدار ضمن ارایه گزارش عملکرد، در خصوص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌ها و خدمات شاخص فرهنگی، هنری و ادبی آن به کودکان و نوجوانان سخن گفت.

وی در ادامه به برخی فعالیت‌های  کانون در سال گذشته اشاره کرده و در مورد خدمت رسانی کانون در راستای رعایت عدالت فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار استان و شناساندن استعداد این  گروه از بچه‌ها به جامعه‌ی استانی مطالبی را عنوان کرد.

سرپرست کانون البرز در بخش بعدی در مورد پروژه‌های عمرانی در دست ساخت کانون استان گفتگو کرده و ابراز امیدواری کرد که با گسترش خدمات کانون در استان تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان بتوانند از خدمات فرهنگی این سازمان بهره‌مند شوند.

فلاح در پایان این دیدار که روز ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ انجام شد، ضمن دعوت از محمد رضا غلامی برای بازدید از فعالیت‌های کانون به برخی مشکلات  موجود و ضرورت یافتن راه حل‌های مناسب برای آن‌ها اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =